Efteranmälan
Vi har möjlighet att ta emot efteranmälningar till lägret fram till och med 15 maj. Efteranmälan kostar 200 kr extra utöver lägeravgiften. Det är begränsat antal platser och platserna gäller främst för redan anmälda kårer. Hör av er till info@scoutlagerivast.se och meddela antalet deltagare för vidare instruktioner.
Är ni en scoutkår som vill efteranmäla er? Kontakta info@scoutlagerivast.se med information om hur många deltagare ni tror att ni kan bli.
Kåren gör sin anmälan till lägret gemensamt via Scoutnet. Vi har försökt förenkla arbetet så att det skall gå så smidigt som möjligt för er.
Till Anmälan i Scoutnet
Instruktion Scoutnet
Här kan du ladda ner en instruktion/guide om du är osäker på hur du hittar och anmäler arrangemang i Scoutnet.
Instruktion till Kåranmälan i Scoutnet
Anmälningsblankett
Här kan du ladda ner en anpassningsbar anmälningsblankett att dela ut i kåren.
Klicka på länken och välj att du vill kopiera dokumentet. Fyll sedan i kårens deltagaravgift och sista datum att lämna in blanketten.
Anpassningsbar anmälningsblankett
Avgifter
Avgifterna nedan är lägrets avgift. Deltagarens avgift kan variera beroende på om kåren lägger på kostnad för ex resa till lägret.
Efteranmälan
200 kr utöver nedanstående avgifter
Avgifter för deltagare
Deltagaravgift hela lägret: 1970 kr
Deltagaravgift ons-lör (spårare): 1050 kr
Ledarbarn sön-tis + spårare ons-lör: 1500 kr
Avgifter för ledare
Ledaravgift hel vecka: 1970 kr
Ledaravgift ons-lör (spårare): 1050 kr
Ledarbarn 4-7 år hel vecka: 600 kr