rubrik - kåranmälan

Efteranmälan

Vi har möjlighet att ta emot efteranmälningar till lägret fram till och med 15 maj. Efteranmälan kostar 200 kr extra utöver lägeravgiften. Det är begränsat antal platser och platserna gäller främst för redan anmälda kårer. Hör av er till info@scoutlagerivast.se och meddela antalet deltagare för vidare instruktioner.

Är ni en scoutkår som vill efteranmäla er? Kontakta info@scoutlagerivast.se med information om hur många deltagare ni tror att ni kan bli.

Kåren gör sin anmälan till lägret gemensamt via Scoutnet. Vi har försökt förenkla arbetet så att det skall gå så smidigt som möjligt för er.
Till Anmälan i Scoutnet

Instruktion Scoutnet

Här kan du ladda ner en instruktion/guide om du är osäker på hur du hittar och anmäler arrangemang i Scoutnet.

Instruktion till Kåranmälan i Scoutnet

Anmälningsblankett

Här kan du ladda ner en anpassningsbar anmälningsblankett att dela ut i kåren.
Klicka på länken och välj att du vill kopiera dokumentet. Fyll sedan i kårens deltagaravgift och sista datum att lämna in blanketten.

Anpassningsbar anmälningsblankett

Avgifter

Avgifterna nedan är lägrets avgift. Deltagarens avgift kan variera beroende på om kåren lägger på kostnad för ex resa till lägret.

Efteranmälan

200 kr utöver nedanstående avgifter